
УЗОТЭ-2У містить 4 блоки контролю стану електродвигуна:
- блок контролю температури корпусу двигуна (БКТ);
- блок контролю струму витоку обмотки стратора двигуна (БКВ);
- блок контролю перекосу фаз (БКФ);
- блок контролю струму, що споживається двигуном (БКП).
Перевищення рівня сигналу у будь-якому із каналів контролю стає причиною спрацьовування вихідного реле та аварійного вимкнення електродвигуна.
Вхідні датчики
Для контролю за станом електродвигуна УЗОТЭ-2У до входів пристрою підмикаються датчики двох типів:
- термоперетворювач опору позисторного типу, призначений для контролю температури корпусу електродвигуна (підмикається до входу 1, сигнал з якого обробляє БКТ);
- трансформаторні датчики Тр1...Тр3, що призначені для формування сигналу, який пропорційний струму, що споживається електродвигуном (підмикаються до входів 3–5, сигнали з яких обробляються БКФ та БКП).

Трансформаторний датчик струму