Пристрій містить чотири блоки контролю стану електродвигуна:
- блок контролю температури корпусу двигуна (БКТ);
- блок контролю струму витоку обмотки статора двигуна (БКВ);
- блок контролю перекосу фаз (БКФ);
- блок контролю струму, що споживає двигун (БКС).
Перевищення рівня сигналу в будь-якому з каналів контролю призводить до спрацьовування вихідного реле та аварійного відключення електродвигуна.
Для контролю за станом електродвигуна, що захищається, до входів пристрою підключаються два типи датчиків:
- NTC термістор, призначений для контролю температури корпусу двигуна (підключається до входу 1, сигнал від якого обробляє БКТ);
- трансформаторні датчики Tр1 – Tр3, що використовуються для формування сигналу, пропорційного струму, що споживає електродвигун (підключаються до входів 3 – 5, сигнали з яких обробляються БКФ і БКС).
Щоб скинути тригерний захист каналів від перевантаження і фазового захисту, необхідно зняти напругу живлення з пристрою на 15 секунд.