Тел: +38 (057) 720-91-19 Email: sales@aqteck.com.ua; support@aqteck.com.ua Viber (тільки текстові повідомлення) 61153, м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, 3А 0-800-21-01-96
0-800-21-01-96 ТЕХПІДТРИМКА
( безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів по території України )

Найпоширеніші запитання

Як узгоджується вихідна напруга ПЧ з вхідною?

Вихідна напруга може змінюватися від 0 до рівня вхідної напруги ПЧ (можливе перевантаження у декілька відсотки). Відповідно, при живленні ПЧ від мережі 220В неможливо розвинути номінальний момент на двигуні, який підімкнено за схемою живлення 380 В.

 

Чи можна керувати ПЧ однофазними двигунами?

Так. ПЧВ може керувати швидкістю однофазних асинхронних двигунів з робочим конденсатом. При цьому двигун до ПЧВ потрібно підмикати через моторний дросель.

 

Чи можливо керувати ПЧ з однофазним живленням, трьохфазними двигунами?

Так, до 2,2 кВт.

 

Що таке гармоніки?

Гармоніки – це синусоїдальні хвилі, які підсумовуються з фундаментальною (базовою) частотою 50 Гц (тобто 1-а гармоніка = 50 Гц, 5-а гармоніка = 250 Гц). Будь-яка комплексна форма синусоїди може бути розкладена на складові частоти, таким чином, комплексна синусоїда є сумою визначеного числа парних або непарних гармонік з меншими або більшими величинами.

Гармоніки викликають такі прояви як імпульси, перекоси фаз, кидки та провали.

Гармонічні спотворення струму також можуть призвести до перегрівання силового трансформатора, збільшення споживання реактивної потужності, збільшення втрат у міді силових кабелів та трансформаторів.

 

Як підбирається перетворювач частоти під двигун?

ПЧ підбирається у першу чергу за струмом. Робочий струм двигуна повинен бути меншим ніж номінальний струм ПЧ (більшість застосувань).

 

У яких випадках рекомендується використовувати гальмівний резистор?

Гальмівні резистори, рекомендовано використовувати при наявності на валу електродвигуна великого моменту інерції та необхідності швидкого гальмування. Також їх застосовують за умови можливості роботи приводу у генераторному режимі.

 

До якої швидкості можливо розігнати АД без векторного керування?

АД без векторного керування можливо розігнати до номінальної швидкості обертання.

 

До якої швидкості можливо розігнати АД з векторним керуванням?

Двигун може розганятися до швидкості вище номінальної, але не більше ніж у 2 рази більше номінальної.

 

Як вибрати ПЧВ для одночасного керування кількома двигунами?

. Якщо використовується більше одного двигуна, які підімкнені паралельно до одного ПЧВ, вибрати ПЧВ з номінальним струмом ≥ 1,25 номінального струму спеціального двигуна або суми номінальних струмів всіх двигунів, які підімкнені паралельно.

 

У яких випадках рекомендується використовувати зовнішнє механічне гальмо?

Якщо відбудеться збій в електропостачанні ПЧ через спрацювання одного із захистів, то напругу з виходу інвертора буде знято, а двигун буде гальмуватися під час вільного вибігу. За необхідності швидкої зупинки двигуна при аварійному вимиканні використовуйте зовнішнє механічне гальмо.

 

Чи існують обмеження на кількість повторних запускань ПЧВ?

Кількість повторних запускань ПЧВ командами ПУСК/СТОП необмежена, якщо інвертор не перевантажується, в іншому випадку кожне наступне запускання двигуна від ПЧ повинен виконуватися не раніше, ніж у 5-10 хвилин (час, що необхідний для охолодження IGBT модуля).

 

У деяких випадках може знадобитися додаткова зовнішня вентиляція двигуна?

Додаткова робота двигуна на низькій швидкості або високий рівень напруги гальмування постійним струмом може призвести до перегрівання двигуна. Рекомендується використовувати у таких випадках додаткову вентиляцію двигуна.

 

У якому випадку при роботі на номінальному навантаженні споживається більше енергії – під час роботи від мережі або від ПЧВ?

При живленні стандартного трьохфазного асинхронного двигуна від перетворювача частоти втрати менші, ніж при безпосередньому живленні від мережі змінного струму. За рахунок зменшення реактивної складової струму. 

 

 

 

 

Зворотній зв'язок