Для того, щоб уникнути пошкодження УПП, важливо правильно нлатувати рівень пускового моменту та часу розгону.
| |
Елемнети керування УПП1 та алгоритм запусканння УПП1 |
Зверніть особливу увагу!
Пристрій плавного пуску зчитує установки асу та моменту у вимкненому стані. Повторні запускання можуть викликати перезавантаження реле захисту двигуна.
Налаштування «Швидкий старт»
Встановлення пускового моменту |
- Установіть регулятор часу розгону «Розгон» на максимум.
- Установіть регулятор часу гальмування «Замедление» (Уповільнення) на мінімум.
- Установіть регулятор пускового моменту «Пусковой момент» (Пусковий момент) на мінімум.
- Подайте керувальну напругу на декілька секунд. Якщо обертання ротора не почалось, збільшіть значення «Пусковой момент» (Пусковий момент) на один крок та спробуйте знову. Повторюйте до тих пір, поки ротор не почне обертатися при подаванні на нього керувального сигналу.
Права шкала регулятора «Пусковой момент» (Пусковий момент) забезпечує регулювання у діапазоні 0…85 % від номінального моменту, ліва – режим «імпульсного моменту», коли на час від 0 до 200 мс на двигун подається повний момент, після чого двигун стартує з початковим моментом 85 %. | |
Налаштування часу розгону |
- Установіть регулятор часу розгону «Разгон» на максимум та запустіть електродвигун.
- Змінюйте положення регулятора «Разгон» на один крок проти годинникової стрілки до тих пір, поки спостерігається навантаження.
- Збільшіть «Разгон» на один крок.
| |
Налаштування часу гальмування |
- Установіть регулятор часу гальмування «Замедление» (Уповільнення) на максимум та вимкніть керувальну напругу.
- Змінюйте положення регулятора «Замедление» (Уповільнення) на один крок проти годинникової стрілки до тих пір, поки спостерігається навантаження.
- Збільшіть «Замедление» (Уповільнення) на один крок.
| |